2017-12-23

A Hwayugi-nap folytatódik

Remélem, mindenki, akinek a tervei közt szerepelt, hogy Hwayugi mai, első részét megnézi, sikerrel járt. Nálam jól működött az online stream és a sorozat minden egyes percét végigkövettem, és nagyon élveztem. Aki lemaradt, nem kell elkeseredni, máris felkerült az első rész egy letöltő oldalra, ahonnan 1,8 Gb méretben és mp4 formátumban letölthető a rész. Vagy ugyanonnan egy kicsit kisebb, 700 Mb-s méretben.
Vagy két részletben a Dailymotion videómegosztón is visszanézhető:
Aki pedig a legjobb jeleneteket szeretné újranézni, szétnézhet a youtube-on is, a tvN szerkesztői máris sok-sok jelenetet tettek közzé.

Előbb itt a Hwayugi openingje. Én nagyon fontosnak tartom ezt egy-egy sorozatnál, habár általában nem látjuk őket a részek előtt, mégis ennek kellene megadni az első reakciókat. Nos, esetben ez most nem nyűgözött le, nem ragadott magával, de nem is volt rá szükség, mert azóta Hwayugi-lázban égek, amióta tudok a sorozatról. 😆


A sorozat megtekintése előtt már az első OST-t is meghallgathattuk, jól sikerült szám, nekem tetszik:


Vajon Lee Seung Gi fog dal énekelni a sorozathoz? Vagy az a kósza gondolatom támadt, hogy akár a sorozatbeli színpadon is talán láthatjuk majd őt? A noraebangos jelenetnél biztos énekelni fog, a Let's go for a journey-t, remélem, végig benne lesz a sorozatban.

Holnap jön a második rész, érdekesnek ígérkezik, én ezt is élőben kívánom megnézni. Az előzetese:


2 megjegyzés:

  1. Imádtam minden percét,nekem bejött az első rész.Nagyon jól alakított Seunggi és CSW is.A első filmzene már MP3-ban letöltve,jó dallama van.Izgatottan várom a 2.részt annak ellenére is,hogy nem értjük a nyelvet.Azt hiszem az első rész így is követhető volt.Seunggi nagyon jó volt a piros ruciban.Köszi az összefoglalót.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is nagyon-nagyon tetszett, már az első részben megvolt minden. A szörnyek a maguk módján ijesztőek, főleg a tanárnő, de a humor remekül ellensúlyozza ezt. Már a romantika első szikrái is kipattantak, és ezt csak fokozni lehet majd. Sok még a kérdés, de ez még csak az első rész volt. És milyen első rész! Én azért értettem belőle részleteket, bár néhol csak pislogtam és a látottakra tudtam hagyatkozni, ahhoz, hogy összeálljon a fejemben egy teljes kép, még egyszer meg kellene néznem. Talán ez lesz az esti programom?

      Törlés