2017-12-20

Fordítás(kísérlet) - Hwayugi előzetes (javítva)

Javítva! --
OK, a lenti mondatokkal ne foglalkozzatok, találtam az előzeteshez angol fordítást, így kiegészíthettem és javíthattam a korábbi munkám. Nem sokat tévedtem...

Nagyon szeretném lefordítani, mert többet értünk, ha nemcsak látjuk az eseményeket, hanem valami elképzelésünk is van az elhangzottakról. De (eddig) nem így gondolták azok, akik értenek koreaiul és még angolul is tudnak. Mit lehet ilyenkor tenni? Bízni a saját, gyengécske koreai tudásban és megkísérelni a lehetetlent, mert az SWC jelmondata az én jelmondatom is.
Nos, megpróbáltam. Nem garantálom, hogy jól értettem, talán teljesen félrefordítottam, hiányos is, de én mégis közzéteszem, hogy mire jutottam az első rész ajánlójával.




Gyerek Jin Sun Mi: Védj meg engem!
Woo Ma Wang: Ez egy arany karkötő.
Son Oh Gong: Te vagy Sam Jang? Nem tudlak elhagyni. Fájdalmat érzek, ha találkozol a veszéllyel.

Ennyi. Igen, Woo Ma Wang részét nem tudom értelmezni, az "arany" szót értem ki belőle teljes biztonsággal, talán a karkötővel kapcsolatban mond valamit. Oh Gong utolsó mondata a LSGKWA Facebook bejegyzése alapján lett fordítva. A hiányosság és tévedés LSGfan fordítása alapján került javításra.


Szöveges összefoglaló tryp96.wordpress.com alapján:
Sun Mi, aki gyerekkora óta látja a démonokat, Woo Ma Wang kérése az Öt Elem Hegyére megy, ahova csak emberek mehetnek. Son Oh Gong, aki a hegy alatt van bebörtönözve megtéveszti a lányt, aki végül segít Oh Gongnak megszökni.
25 évvel később Woo Ma Wang, aki hozzájárul Oh Gong szökéséhez, belülről ég, miközben együtt lakik Oh Gonggal, akit utál.
Sun Mi, aki a "Kísértet járta és elhagyott különleges ingatlanok"  néven vezeti ingatlanügynökségét, különleges képességét használva próbálja megtalálni Oh Gongot, aki átverte, majd eltűnt.
Egy nap kiderül, hogy van egy ember, aki azután született, hogy Sam Jang szerzetes vérét kapta, amitől legyőzhetetlenné lehet válni, Oh Gong és Woo Ma Wang is megszállottjává válik, hogy megtalálja őt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése