Fordítással frissítve!!!
Az ígéret szép szó és Lee Seung Gi mindent megtesz, hogy ezt be is tartsa. Mi persze sosem fogunk belefáradni a látványába, csak azt nem tudjuk elképzelni, hogyan képes egyszerre ennyi területen helyt állni. A mai nap újabb reklámmal kapcsolatos híreket hozott.
Az ígéret szép szó és Lee Seung Gi mindent megtesz, hogy ezt be is tartsa. Mi persze sosem fogunk belefáradni a látványába, csak azt nem tudjuk elképzelni, hogyan képes egyszerre ennyi területen helyt állni. A mai nap újabb reklámmal kapcsolatos híreket hozott.
1.) Noble kávé
A Brain Study English és a Leaders Cosmetics után egy újabb termékhez választották meg Lee Seung Git reklámarcnak, ez alkalommal a Noble kávé szemelte ki őt magának.
"Lee Seung Gi imidzse, aki mindent csinál kezdve az énekléssel, színészettel egész a variety-ig, jól illeszkedik a Noble-hez, ami tele van ízzel, aromával és még egészséges javakkal is, ezért úgy döntöttük, őt választjuk modellnek. Azt tervezzük Lee Seung Givel együtt, akinek nagyszerű energiája van, hogy a Noble kávét tegyük az ország reprezentatív egészséges kávémárkájává."
A reklám forgatásán készült felvételt ezen a linken lehet megtekinteni.
Alább pedig egy interjúféleséget láthattok, amelyben elmondja, hogy nagyon szereti a kávét, és mond valamit a kávé pörköléséről is, és ahogy beleiszik, megállapítja, hogy tényleg nagyon finom.
Gyorsak a fordítók, az alábbiak hangzanak el a reklám alatt:
"Jó napot! Lee Seung Gi vagyok. Ez alkalomból egy kávé reklám által köszöntöm Önöket. Én is nagyon szeretem a kávét. A kávéban van egy egészséges összetevő, a fenol, ugye? Kár lenne, ha ez elveszne a pörkölés során. De nem készülhet pörkölés nélkül... Nos, ne lepődjenek meg! Ha a kávébabokat zöld babokból termesztik, a fenol elvesztését elkerüljük és az a kávéban marad. Elhiszik? Igen, ez a Signature Noble kávé. Ah, nagyon finom! A Noble Koke babokat használ az etiópiai Irgachefe-ből. Ha minden nap szeretnék ezt inni, van instant kávé, sima kávé, kérem, igyanak egy jó kávét."
2.) Brain Study English
Van új reklám, de nem feledkezhetünk meg a régebbiekről sem, a Brain Study is készült egy év végi reklámmal természetesen Lee Seung Givel a főszerepben:
3.) Leaders Cosmetics
És akkor a harmadik reklámozott termék mellett sem kell elmennünk úgy, hogy nem kapunk valami újat, a Leaders Cosmetics reklámfotózása során készült képekből, kulisszából is kapunk egy újabb adag válogatást:
További képek itt.
---------------------
Képek: jungtaehwang, daum, eurekaent
Angol fordítás: tryp96
Reklám angol fordítása: LSGKWA
Köszönöm Kati! Seunggi tényleg tele van energiával,nem kis örömünkre.Fantasztikus fiatalember.Nagyon szépek a fotók.Nagyon tudják ezek a cégek,hogy kivel kell reklámoztatni magukat.Ilyen elbűvölő mosoly és egyéniség,alkat sorolhatnám láttán ki ne szaladna a boltba az arcmaszkért,vagy éppen ne venne meg egy ilyen kávét.Ha Koreában lennék biztosan kipróbálnám.
VálaszTörlésValóban, csak győzzük követni az eseményeket.
TörlésA reklámoknak épp ez a célja, és ha Rád ilyen hatással lennének, akkor már célba talált. Olvastam már olyan rajongóról, aki csak azért vett meg egy bizonyos rizsfőzőt, mert LSG reklámozta. Nos, én nem rohannék a boltba a kávéért, de csak azért nem, mert nem iszok kávét. :D